Technik reklamy
Technik reklamy zajmuje się planowaniem, realizacją i badaniem kampanii reklamowych. Jego kreatywność nie zna granic – z łatwością wymyśla hasła reklamowe, by za chwilę zająć się organizacją sesji zdjęciowej, a pod koniec dnia napisać jeszcze scenariusz do reklamy. Jego zadaniem jest między innymi wybór odpowiednich mediów, opracowywanie skutecznych strategii promocji, tworzenie atrakcyjnych treści reklamowych oraz analiza efektów działań.
Kwalifikacje zawodowe uzyskiwane w wyniku kształcenia:
PGF.07. Wykonywanie przekazu reklamowego
PGF.08. Zarządzanie kampanią reklamową
Opis potencjalnego ucznia:
Masz tysiące pomysłów na minutę?
Pasjonujesz się światem marketingu i reklamy?
Znajomi nie nadążają już za Twoją inwencją twórczą i kreatywnymi pomysłami?
Lubisz bawić się grafiką i dbasz o to, by przygotowane przez Ciebie materiały były atrakcyjne wizualnie?
Jesteś osobą kreatywną, energiczną, otwarta i komunikatywną?
Predyspozycje do wykonywania zawodu
• kreatywność;
• uzdolnienia plastyczne/artystyczne/twórcze;
• komunikatywność;
• cierpliwość;
• dokładność;
• samodzielność;
• dokładność i konsekwencja w działaniu;
• operatywność i skuteczność;
• wychodzenie z własną inicjatywą;
• otwartość na innowacje.
W trakcie nauki na kierunku Technik reklamy zdobędziesz wiedzę i umiejętności w zakresie:
- przygotowania elementów strategii reklamowej;
- przygotowania elementów kreacji reklamowej;
- produkcji reklamy;
- planowania kampanii reklamowej;
- organizowania sprzedaży reklamowej;
- realizowania kampanii reklamowej;
- badania przekazu reklamowego;