Udział w wystawie wzięli uczniowie klas pierwszych ZSA-E w Weryni.
Technicy architektury krajobrazu i technicy żywienia
1.Byczek Zuzanna,
2. Dragan Emilia,
2. Hopek Wiktor,
3. Jadach Karolina,
4. Janusz Wiktoria,
5. Jaskot Karolina,
6. Kozak Martyna,
7. Lampart Patrycja,
8. Majewski Karol,
9. Marut Andrzej,
10. Mazur Alicja,
11. Metlak Bartłomiej
12. Micek Maja,
13. Olszowy Dorota,
14. Ozimek Kacper,
15. Pleban Ewa,
16. Puzio Karol,
17. Puzio Kornelia,
18. Rębisz Justyna,
19. Serafin Aleksandra,
20 Surowiec Aleksandra,
21. Tęcza Dominika,
22 Tęcza Karolina.
Ekonomiści oraz technicy eksploatacji portów i terminali
1. Boguń Jakub,
2. Cyran Michał,
3. Gniewek Anna,
4. Gniewek Magdalena,
5. Gola Krzysztof,
6. Kasica Patryk,
7. Kochanowicz Nikodem,
8. Konsur Małgorzata,
9. Krok Dawid,
10. Kurdziel Katarzyna,
11. Lachowicz Kacper,
12. Łyczko Wiktoria,
13. Magda Izabela,
14. Malec Olgierd,
15. Malec Patrycja,
16. Pakłos Norbert,
17. Płaza Julia,
18. Rząsa Julia,
19. Serafin Maciej,
20. Serafin Radosław,
21. Serafin Szymon,
22. Stec Paulina,
23. Surdej Bartosz,
24. Trzcińska Julia,
25. Wójcicki Bartosz..
Dywan prac powstałych na lekcji plastyki pod kierunkiem Katarzyny Cesarz jest pierwszą instalacją zbiorową zbudowaną z prac indywidualnych autorów, którzy stworzyli spójną myśl w formie bezkształtnych rysunków, ołówkiem, długopisem, zabłąkaną w piórniku kolorową kredką. Jest to premierowa wystawa i inaugurująca działalność Szkolnej Galerii Sztuki Współczesnej przy ZSA-E w Weryni. Serdecznie zapraszamy uczniów, którzy chcieliby zaprezentować swój talent, do Kacpra Ozimka i Justyny Rębisz.
Uczestnikom wystawy gratuluję postawy artystycznej. Katarzyna Cesarz
Informel lub art informel
(fr. art informel – sztuka bezkształtna) – termin z zakresu historii sztuki, odnoszący się do europejskiego malarstwa lat 50. XX w., równoległego wobec amerykańskiego abstrakcyjnego ekspresjonizmu i charakteryzującego się dążeniem do swobodnej ekspresji poprzez stosowanie barwnych plam, linii itp., nie poddanych rygorom kompozycyjnym, które mogłyby ograniczyć dramatyzm dzieła sztuki. Do odmian informelu należą: taszyzm, malarstwo kaligraficzne, malarstwo materii i action painting.
Przedstawicielami informelu są m.in. Wols, Hans Hartung, Jean Fautrier, Jean Dubuffet, Henri Michaux, Antoni Tàpies i Alfred Manessier.Po raz pierwszy terminem informel posłużył się Georges Mathieu w 1945 roku, jednak określenie spopularyzowało się w 1951 za sprawą krytyka Michaela Tapie i wystawy zorganizowanej przez niego pod taką nazwą.Termin bywa czasem stosowany zamiennie z terminem taszyzm.za zaangażowanie.
Bardzo dziękuję za pomoc w organizacji wystawy Justynie Rębisz, Kacprowi Ozimek, Dominice Tęczy i Dorocie Olszowy
Opiekun Galerii Katarzyna Cesarz