• Ambitny Absolwent o maturze dla maturzystów

          • Autorzy: M.Głos, A.Kiwak


            Cześć! Jakkolwiek bałamutnie to brzmi, oto przybywam!
            Nie będę się przedstawiał, bo większości osób moje imię i nazwisko może kompletnie nic nie powiedzieć. Po prostu, ja to ten typek, co zapierniczał w tym długim, czarnym płaszczu stając się swoistą rewelacją w życiu społeczności szkolnej - Mikołaj Głos. 28 kwietnia 2017 roku zakończył się w moim życiu pewien etap. Ukończyłem edukację w ZSA-E w Weryni i zostałem poproszony, ponoć z tytułu bycia tym ambitnym właśnie, o podzielenie się z wami, tegorocznymi maturzystami pewnego rodzaju spuścizną. Okres przygotowawczy do egzaminu dojrzałości różami usłany nie jest… ale tylko dla tych, którzy chcą go zdać. Mam świadomość tego, że zaraz odezwą się głosy, że matura jest im niepotrzebna, bo na studia przecież nie idą. Nic bardziej mylnego. I oczywiście nie mam tutaj na myśli sfer czysto zawodowych, bo wiadomo, że awansu można nie dostać bez maturki właśnie. Matura to egzamin dojrzałości. Nie bez powodu podchodzi się do niej w wieku dojrzałym właśnie, czyli mając ukończone te słodkie osiemnaście lat, które umownie są uznane za wiek względnie dojrzały. To więcej niż głupi sprawdzian. To test na Waszą dojrzałość, wiedzę i inteligencję emocjonalną. Dorosły człowiek spróbuje, a gówniarz stchórzy pod pretekstem, że tego nie potrzebuje. Nie oszukujmy się – taka jest idea szkolnictwa średniego. Albo dostrzegasz pewne sprawy, te "dorosłe" właśnie, i chwytasz stery życia w swoje ręce albo uciekasz, żałując na stare lata i gdybając jakbyś to nie zawojował świata mając wykształcenie średnie pełne, bo z maturą w kieszeni… albo raczej w teczce. Każdy z nas ma możliwości, bez wyjątku. I te możliwości trzeba wykorzystać. Gdy zastąpimy zwykłe "nie chce mi się" na "dam radę" i pojmiemy tego sens to będziemy na właściwej drodze ku samospełnieniu.  Życie to walka, i nikt nie powiedział, że będzie łatwo.
            A więc wszystkim tegorocznym maturzystom życzę dojrzałych, odpowiedzialnych decyzji i sukcesu na maturze i egzaminach zawodowych. Dalsza część artykułu w przygotowaniu.

        • Początki w Anglii
          • Początki w Anglii

          • Autorzy: uczestnicy projektu, A.Kiwak


            W szkole starsi koledzy opowiadali nam często jak to wspaniale było pojechać do Wielkiej Brytanii, pooglądać wielki świat Europy Zachodniej i przekonać się jak sobie w tym wielkim świecie poradzimy. I OTO JESTEŚMY!!! Przyjechaliśmy, aby to sprawdzić! Siedemnastu uczniów Zespołu Szkół Agrotechniczno-Ekonomicznych w Weryni. W nocy z 1 na 2 października wylądowaliśmy na lotnisku w Londynie. Jak do tego doszło? Zgłosiliśmy chęć udziału w projekcie realizowanym przez szkołę pt. „Zdobywamy doświadczenie na europejskim rynku pracy” w ramach programu POWER. Z sukcesem przeszliśmy przez proces rekrutacji. Następnie uczestniczyliśmy w dodatkowym szkoleniu językowym, kulturowym i pedagogicznym, a wszystko po to, abyśmy w Anglii  zdobywali i doskonalili nasze umiejętności zawodowe.
            I nastąpił ten dzień... W godzinach wieczornych rodzice oddali nas pod opiekę paniom Bernadetcie Olszówce oraz Joannie Godzisz. Tuż po 21oo  wszyscy byliśmy  odprawieni na lotnisku w Rzeszowie i podekscytowani życiowym doświadczeniem czekaliśmy z niecierpliwością na wylot. Podróż minęła spokojnie do lotniska Londyn Stansted. Następnie  wsiedliśmy w busa,  który nas zawiózł do miejsc zamieszkania w Bilston i Stafford.
            Mieszkamy na osiedlu pełnym małych i podobnych do siebie dwurodzinnych domków z cegły, który każdy jest otoczony małym ogródkiem.  W pierwszy dzień pobytu nasz opiekun pan Piotr Wysocki pokazał nasze miejsca pracy. Część uczniów w zawodzie  technik architektury krajobrazu będzie zmagać się z projektowaniem i tworzeniem ogrodu, który znajduje się obok naszego miejsca zamieszkania. Inni architekci dojeżdżają do pracy w ogrodzie w Wolverhampton. Uczniowie w zawodzie technik żywienia i usług gastronomicznych zdobywają doświadczenie zawodowe w Stafford, Penkridge i w Wolverhampton. Pracują w barach, kawiarniach i restauracji hotelowej. Pierwsze wrażenia są pozytywne. Ludzie, u których pracujemy są bardzo życzliwi i pomocni. Potrafią zrozumieć obcokrajowców. Praca w naszych zawodach jest bardzo kształcąca. Doskonalimy język angielski. Po pracy zwiedzamy najbliższą okolicę. Zafascynowani wyjazdem czekamy na dalsze przygody, c.d.n. Zdjęcia

            Justyna Haracz, Anna Kolano, Arkadiusz Kwaśnik, Paulina Mazur, Alicja Mokrzycka Karolina Pytel, Wiktor Tylutki, Julia Wrońska

             

        • Olimpiada Przedsiębiorczości
          • Olimpiada Przedsiębiorczości

          • Autorzy: B.Bryk, K.Wachowska


            Serdecznie zapraszamy do udziału w XIII edycjach Olimpiady Przedsiębiorczości, której tematem przewodnim jest „Sukces w biznesie – ludzie, wizerunek, strategia”.

            Etap szkolny odbędzie się 7 grudnia 2017 r. Szczegółowe informacje zamieszczone są w regulaminie.

            Osoby zainteresowane udziałem mogą zgłaszać się do p. Beaty Bryk do 20 października 2017 r. 

            Regulamin Olimpiady Przedsiębiorczości 2017 

        • Akcja na rzecz potrzebujących
          • Akcja na rzecz potrzebujących

          • Autor: B.Olszówka


            We wrześniu "Caritas" zorganizował zbiórkę żywności pt. "Kromka chleba dla sąsiada". Akcja polegała  na zbiórce trwałych produktów żywnościowych np. makaronu, mąki, konserw itp. i przekazaniu ich osobom potrzebującym. Uczniowie z naszego Szkolnego Koła "Caritas” w dniu 21września przyłączyli się do tego zadania organizując zbiórkę w jednym z sklepów w Kolbuszowej. Wszystkie zebrane produkty żywnościowe zostały przekazane do parafialnego "Caritas" w Kolbuszowej. Darczyńcom dziękujemy. Zdjęcia

        • Złoty Grosik
          • Złoty Grosik

          • Autorzy: G.Tetlak, B.Bryk, K.Wachowska


            Serdecznie zapraszamy wszystkie klasy ZSA-E w Weryni do udziału w akcji Złoty Grosik, organizowanej przez Szkolny Klub Przedsiębiorczości w ramach Światowego Tygodnia Oszczędzania. Przedsięwzięcie odbędzie się w dniach 23-27 października 2017 r., a zebrane pieniądze zostaną przeznaczone na działalność Szkolnego Koła Caritas. Główną nagrodą dla zwycięskiej klasy, a więc tej, która zbierze najwięcej monet, jest dzień bez pytania.
            Uwaga: zbieramy tylko monety! Szczegółowe informacje na temat akcji zamieszczone są w poniższym regulaminie.

            Regulamin akcji Złoty Grosik:
            1. W akcji mogą uczestniczyć uczniowie Zespołu Szkół Agrotechniczno-Ekonomicznych w Weryni.
            2. Celem akcji jest propagowanie wśród kolegów i koleżanek wartości oszczędzania, uwrażliwienie na potrzeby osób znajdujących się w trudnej sytuacji finansowej.
            3. Akcja realizowana jest w Ramach Światowego Tygodnia Oszczędzania.
            4. Światowy Tydzień Oszczędzania rozpoczyna się 23 października i kończy 27 października 2017 roku.
            5. Na zakończenie akcji przewidziana jest nagroda dla uczniów.
            6. Zwycięzcą zostaje klasa, która zgromadzi największą sumę środków pieniężnych.
            7. W akcji zbierane są tylko monety.
            8. Zebrane w ramach akcji pieniądze zostaną przeznaczone na SKC.

        • Europejski Dzień Języków
          • Europejski Dzień Języków

          • Autorzy: A.Kwiecień, U.Kuna, A.Kiwak


            Journée européenne des langues - Europäischer Tag der Sprachen  obchodzony jest w Europie od 26 września 2001 r. Uczymy się języków obcych, gdyż w samej tylko Europie można usłyszeć 23 języki urzędowe. Ich znajomość umożliwia swobodne „dogadanie się" z obcokrajowcami oraz wpływa pozytywnie na proces myślenia. Aby przybliżyć idee Europejskiego Dnia Języków Obcych  wśród uczniów, zorganizowany został w naszej szkole I Szkolny Konkurs Wiedzy o Francji i Niemczech. Wzięło w nim udział 39 uczniów. Uczestnicy konkursu rozwiązywali test, w którym mogli zdobyć ponad 100 punktów, na temat geografii, historii, społeczeństwa, kultury, sportu Francji lub Niemiec. Ciekawostką jest, że dla Anglików francuski i niemiecki jest łatwy do nauczenia, ponieważ angielski to połączenie tych języków.

            Najlepsi z wiedzy o Niemczech:
            Wiktoria Mokrzycka -  kl. III az
            Justyna Witas kl. III ae
            Wiktor Tylutki kl. III az
            Weronika Gdowik kl. Iaz

            Najlepsi z wiedzy o Francji:
            Patrycja Magda – kl. II z
            Łucja Jagoda – kl. II ae
            Patrycja Ofiara – kl. III ez
            Katarzyna Róg – kl. III ez
            Michał Ozimek – kl. III ez
            Natalia Preneta – kl. I ez

            Gratulujemy!!!

             

        • Ekonomia na Wesoło
          • Ekonomia na Wesoło

          • Autorzy: P.Gielarowska, K.Wachowska


            Ekonomia to wcale nie cyferki czy nudne liczenia, a przekonali się o tym przybyli gimnazjaliści z powiatu kolbuszowskiego, zaproszeni do świetnej zabawy w ZSA-E. Celem spotkania było ukazanie tajników i zagadek tej nauki w lekki, interesujący, a także oryginalny sposób. Przedsięwzięcie realizowane było w ramach projektu „Ekonomia na Wesoło” finansowanego ze środków Fundacji Rozwoju Regionalnego „Serce” w Kolbuszowej. Ekonomiści z naszej szkoły - oczywiście pod nadzorem nauczycieli - przygotowali dla młodszych kolegów i koleżanek wiele atrakcji m.in.: uczyli ich obsługi programu kadrowo-płacowego Gratyfikant GT, pokazali na czym polega sporządzanie  dowodów księgowych, wtajemniczali w obsługę  kas fiskalnych, wspólnie rozpoznawali banknoty. Goście, poprzez sporządzanie anagramów mogli zdobyć wiedzę z zakresu rachunkowości, zarządzania, ekonomii, marketingu, bankowości i finansów. Ta nauka i wiedza zdobyta podczas warsztatów okazała się niezwykle cenna podczas ekonomicznej gry terenowej pt. „Skarbiec”, która rozpoczęła się testem. Kolejne konkurencje to: łamigłówki i zagadki logiczne z zakresu ekonomii, finansów, rachunkowości czy przedsiębiorczości w trakcie odwiedzin 7 stanowisk edukacyjnych rozmieszczonych w różnych miejscach obiektu ZSA-E w Weryni. Oj, działo się! Wszystkie te „zabawy” wymagały od uczniów precyzji i ostrożności, ale także spostrzegawczości. Trzyosobowe drużyny gimnazjalistów musiały wykazać się nie tylko wiedzą, ale przede wszystkim kreatywnością i refleksem,  było to poważne i ambitne wyzwanie.

             

            Zwycięskie drużyny :

            I miejsce zajęła drużyna z Gimnazjum z Cmolasu  w składzie: Natalia Rębisz, Hubert Wilk, Paweł Wójcik

            II miejsce zajęła drużyna z Gimnazjum  nr 1  w Kolbuszowej  w składzie: Louis Hanicolte, Konrad Sitko, Dominik Czachor

            III miejsce zajęła drużyna z Gimnazjum z  Dzikowca  w składzie: Joanna Mytych, Karolina Sasiela, Barbara Ptaś

            Nagroda specjalna za Quiz  Kahoota  z zakresu ekonomii - drużyna  z Gimnazjum  nr 1  w Kolbuszowej  w składzie: Dominika Kicińska, Weronika Kwiecień oraz Olga Miszczak.

            Gimnazjalistów  i członków Szkolnego Klubu Przedsiębiorczości czeka jeszcze w październiku nagroda główna - atrakcyjna wycieczka na Warszawską Giełdę Papierów Wartościowych oraz do Sejmu i Senatu RP. Będzie to świetna okazja nie tylko do poznania i zwiedzenia nowych miejsc, ale też zdobycia nowej wiedzy, integracji uczestników, podniesienia samooceny, wymiany poglądów i zainteresowań.

            Dziękujemy wszystkim za zaangażowanie i świetną zabawę! Zdjęcia

        • Anglia tuż-tuż!
          • Anglia tuż-tuż!

          • Autorzy: K.Gul, K.Wachowska


            Już 1 października br. kolejna grupa 17 uczniów naszej szkoły będzie odbywać trzytygodniową praktykę zawodową w Wielkiej Brytanii. Wyjazd ten poprzedzony był przygotowaniem kulturowo-pedagogiczno-językowym, w ramach którego wszyscy uczestnicy zapoznani zostali z warunkami życia i pracy za granicą, poznali fachowe słownictwo, a także uczyli się technik integracji grupowej. Jednak największą korzyścią dla młodzieży będzie obcowanie tam, ponieważ wszyscy będą mieli możliwość doskonalenia swego warsztatu  językowego z angielskiego,  od prawdziwych native speakerów. Oprócz tego, ten staż uzupełni  ich wiedzę teoretyczną i praktyczną w dziedzinie architektury krajobrazu i gastronomii.  W ramach realizowanego projektu „Zdobywamy doświadczenie na europejskim rynku pracy” wszyscy uczestnicy mają zapewnioną podróż, ubezpieczenie, zakwaterowanie, wyżywienie, kieszonkowe oraz organizację czasu wolnego. Niewątpliwie projekt pozytywnie wpłynie na podniesie poziomu kształcenia zawodowego w naszej szkole! Wszystkim uczestnikom życzymy udanego pobytu w Anglii.

        • Festiwal Piosenki Misyjnej
          • Festiwal Piosenki Misyjnej

          • Autor: K.Wachowska


            Nic tak nie rozwesela w te deszczowe dni jak piosenka… A jeśli jeszcze śpiewana jest ku chwale Pana, w podziękowaniu za świat, za bliźniego  i nawet za te spadające krople, to od razu jest przyjemniej i cieplej. Takich pięknych i wzruszających piosenek religijnych mogliśmy wysłuchać w ubiegłą sobotę podczas VI Podkarpackiego  Festiwalu Piosenki Misyjnej im. Kardynała Adama Kozłowieckiego SJ  pod  hasłem „Serce bez granic”

            Naszą szkołę reprezentował szkolny zespół Concordia w składzie: Gabriela Ziętek, Elżbieta Ślęzak, Patrycja Tęcza, Weronika Tereszkiewicz (wokalistki), Andżelika Mytych (gitara), Albert Tęcza (gitara) i niezastąpiony Krzysztof Kopeć (klawisze). Wykonali oni zespołową piosenkę „Nasz Bóg”, za którą otrzymali pierwsze wyróżnienie, jak również osobno utwory: „Strumień” i „Wśród tylu dróg”- nagrody dla solistek.

            Festiwal adresowany był do dzieci i młodzieży szkół podstawowych z klas IV-VIII; klas gimnazjalnych oraz szkół ponadgimnazjalnych, w tym również do uczniów ze szkół specjalnych oraz młodzieży działającej w Ruchu Światło – Życie, Akcjach Katolickich, Klubach Inteligencji Katolickiej, Kołach Misyjnych, itp. Impreza odbywała się w tym roku – wyjątkowo, bo przez wzgląd na niepogodę- w MDK w Nowej Dębie, a jej celem była m.in.: promocja wiedzy o Kardynale Adamie Kozłowieckim SJ, „Misjonarzu Afryki” w Polsce i na świecie, popularyzacja dzieł misyjnych szczególnie wśród ludzi młodych, integracja i współzawodnictwo różnych środowisk i organizacji,  ewangelizacja poprzez śpiew i wspólną zabawę. Zdjęcia

          • Ogłoszenie o rekrutacji do projektu RPO „Powiat kolbuszowski stawia na kształcenie zawodowe ”

          • Autorzy: Z.Bogacz, I.Pogoda


            Informujemy, że w roku szkolnym 2017/18 uczniowie klas 1-3 Technikum kształcący się w zawodach: technik ekonomista, technik architektury krajobrazu, technik żywienia i usług gastronomicznych oraz uczniowie klasy 1-szej Szkoły Branżowej i 2-giej Zasadniczej Szkoły Zawodowej kształcący się w zawodach:  kucharz i monter sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych mogą wziąć udział w działaniach projektowych w ramach projektu RPO „Powiat kolbuszowski stawia na kształcenie zawodowe”.

            Dodatkowych informacji udzielają: p. Zbigniew Bogacz  oraz  p. Beata Bryk.

            Rekrutacja zostanie przeprowadzona do następujących działań projektowych:

            • 2 uczniów Technikum  kształcących się w zawodzie  technik  ekonomista, którzy wezmą udział w następujących formach wsparcia:  j. angielski  30h,  staż zawodowy, doradztwo zawodowe,  zajęcia na platformie e–learningowej
            • 8 uczniów Technikum  kształcących się w zawodzie  technik  ekonomista, którzy wezmą udział w następujących formach wsparcia: j. angielski  30h, kurs księgowości 60h , staż zawodowy, doradztwo zawodowe, zajęcia na platformie e-learningowej
            • 15 uczniów  Technikum  kształcących się w zawodzie  technik żywienia  i usług gastronomicznych oraz ZSZ kształcących się w zawodzie kucharz, którzy wezmą udział w następujących formach wsparcia:  kurs cukiernika, staż zawodowy, kurs barmański z elementami sommeliera i baristy 40h,  doradztwo zawodowe,  zajęcia na platformie e-learningowej
            • 7 uczniów ZSZ  kształcących się w zawodzie  monter sieci instalacji i urządzeń sanitarnych kl. I-II, którzy wezmą udział w następujących formach wsparcia:  kurs prawa jazdy kat „T” 50h, kurs spawania metodą MAG/TIG,  doradztwo zawodowe, staż zawodowy, zajęcia na platformie e-learningowej w tym 3 uczniów dodatkowo kurs operatora wózka widłowego
            • 1 uczeń ZSZ kształcący się w zawodzie  monter sieci instalacji i urządzeń sanitarnych kl. I-II, który weźmie udział w następujących formach wsparcia:  kurs spawania metodą MAG/TIG, doradztwo zawodowe, staż zawodowy, zajęcia na platformie – e learningowej
            • 7 uczniów  Technikum  kształcących się w zawodzie   architektury krajobrazu, kl. I-III, którzy wezmą udział w następujących formach wsparcia: kurs operatora wózka widłowego, doradztwo zawodowe, staż zawodowy, zajęcia na platformie e-learningowej

             

            Uczennice/uczniowie ubiegający się o uczestnictwo w projekcie w w/w formach wsparcia składają:

            1. formularz rekrutacyjny ucznia/uczennicy 
            2. oświadczenie uczestnika projektu o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
            3. oświadczenie wychowawcy
            4. ankietę (w biurze projektu - sekretariat szkoły) w terminie do dnia: 30.09.2017 r.

             

            Informujemy jednocześnie, że udział w Projekcie jest bezpłatny, a wypłacone uczestnikom stypendium stażowe będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

        • Laureatki ogólnopolskiego konkursu
          • Laureatki ogólnopolskiego konkursu

          • Autorzy: źródło IPN, I.Pogoda


            Brygida Bujak, Patrycja Gielarowska, Natalia Matuła i  Justyna Witas to laureatki ogólnopolskiego konkursu w kategorii praca multimedialna: „Bóg, Honor i Ojczyzna – wartości polskiego ziemiaństwa”Już po raz czwarty Instytut Pamięci Narodowej wspólnie z Polskim Towarzystwem Ziemiańskim Oddział w Krakowie, Polskim Towarzystwem Ziemiańskim Oddział w Poznaniu, a także z Zarządem Głównym Polskiego Towarzystwa Ziemiańskiego zorganizował ogólnopolski konkurs historyczny poświęcony etosowi polskiego ziemiaństwa w ostatnich dwóch stuleciach.
            „Bóg, Honor i Ojczyzna – wartości polskiego ziemiaństwa” – to zarazem motto Konkursu, jak i wiodący temat, z którym zmierzyli się uczniowie szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych. W przedsięwzięcie zaangażowali się także pracownicy OBEN IPN i delegatur IPN w całej Polsce.

            Konkurs wzbudził duże zainteresowanie, wzięli w nim udział uczniowie szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych z województw: dolnośląskiego, kujawsko-pomorskiego, lubelskiego, lubuskiego, łódzkiego, małopolskiego, mazowieckiego, podkarpackiego, podlaskiego, śląskiego, świętokrzyskiego, warmińsko-mazurskiego, wielkopolskiego.

            Do 17 marca 2017 odbywały się eliminacje szkolne, które wyłoniły finalistów etapu wojewódzkiego w dwóch kategoriach wiekowych: gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej. Z każdej grupy wiekowej wyłoniono zwycięzców w kategorii prac pisemnych (prace indywidualne) oraz prac multimedialnych (prace zespołowe). 21 kwietnia zakończyły pracę komisje wojewódzkie, wyłaniając finalistów etapu ogólnopolskiego, który został zaplanowany na 2 czerwca.

            Po raz pierwszy finał odbył się poza Krakowem. Świetną organizacją i gościnnością wykazali się pracownicy OBEN IPN w Poznaniu oraz członkowie PTZ Oddział w Poznaniu, którzy dzięki współpracy z Zespołem Szkół Zawodowych nr 6 im. Joachima Lelewela zorganizowali sprawnie etap ogólnopolski konkursu. Polegał on na rozmowie uczestników (w sumie 82) z komisjami, które po długich obradach wyłoniły laureatów. Ogłoszenie wyników konkursu nastąpiło tego samego dnia w siedzibie Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu, przy placu Wolności 19.

            Gości przywitała dyrektor Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu Anna Gruszecka, przybliżając zgromadzonym historię rodziny Raczyńskich i budynku biblioteki. Kolejno głos zabrali także naczelnik OBEN IPN w Poznaniu dr Agnieszka Łuczak oraz wiceprezes PTZ Oddział w Krakowie dr hab. Marian Wołkowski-Wolski. Oboje podkreślili znaczenie konkursu dla edukacji historycznej i patriotycznej młodego pokolenia.

            Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród książkowych zakończyło tę drugą, ogólnopolską edycję konkursu. Nie zabrakło przy tej okazji oficjalnych podziękowań organizatorów dla nauczycieli – opiekunów uczestników, a także dla gospodarzy. Należy mieć nadzieję, że w przyszłym roku Konkurs o tematyce dotyczącej dziejów ziemiaństwa będzie cieszyć się jeszcze większym zainteresowaniem wśród uczniów i nauczycieli w całej Polsce.

            http://ipn.gov.pl/pl/aktualnosci/konkursy-i-nagrody/konkursy-dla-mlodziezy

        • Plan lekcji
          • Plan lekcji

          • Autor: Mieczysław Oślizło


            Plan lekcji na rok szkolny 2017/2018 jest już zamieszczony na stronie.

    • Kontakty

      • Zespół Szkół Agrotechniczno-Ekonomicznych im. Komisji Edukacji Narodowej w Weryni
      • 17 227 14 41 lub
        17 227 13 32
        numery wewnętrzne:
        101 sekretariat
        103 dyrektor
        105 zastępca dyrektora
        107 pokój nauczycielski
      • Werynia 501
        36-100 Kolbuszowa


        Poland
      • 814-14-04-726
      • Zbigniew Bogacz
        zbigniew.bogacz@zswerynia.pl
      • Beata Bryk
        beata.bryk@zswerynia.pl
      • Elżbieta Rozmus-Maciąg
        elzbieta.rozmus@zswerynia.pl
      • Nabywca:
        Powiat Kolbuszowski
        ul. 11-go Listopada 10
        36-100 Kolbuszowa
        NIP 814-15-73-682

        Odbiorca:
        Zespół Szkół Agrotechniczno-Ekonomicznych w Weryni
        Werynia 501
        36-100 Kolbuszowa
      • /ZSA-E501/zsae lub /ZSA-E501/domyslna
    • Logowanie