Nowy plan lekcji obowiązujący od 04.09.2023 r. jest już dostępny na stronie.
Plan lekcji
Ogłoszenie
Informacja
Informacja
Książka z przepisami
- 48
Realizacja projektu Food Redefined dobiegła końca. W czasie poznawania nowej definicji żywienia 24 uczniów w zawodzie technik żywienia i usług gastronomicznych oraz 6 nauczycieli wyjechało na tygodniowe warsztaty do szkół partnerskich we Francji, Chorwacji oraz Portugalii. Wizyta partnerska w naszej szkole odbyła się w październiku 2022 r. Podczas wizyty w Chorwacji nasi uczniowie ćwiczyli swoje umiejętności związane z kuchnią śródziemnomorską oraz wykorzystaniem naturalnych składników do przygotowania potraw. Wizyta w Portugalii wzbogaciła naszą wiedzę o kuchnię zero waste oraz wiedzę barmańską. Francuzi doszkalali nas jak przygotowywać potrawy w niskich temperaturach, aby nie traciły swych wartości oraz wykorzystania produktów organicznych. Wymienione mobilności, podczas których uczestniczyliśmy w wielu ciekawych warsztatach, szkoleniach i wycieczkach odbyły się dzięki projektowi Food Redefined o numerze
2020-1-PL01-KA229-081707_1 na zasadach Programu Erasmus+ sektor Edukacja szkolna - akcja KA229.Podsumowaniem działań parterów z Polski, Portugalii, Francji i Chorwacji jest książka z przepisami, wydana w języku angielskim w formie e-book. Zapraszamy do zapoznania się z efektami naszej pracy!
Autor: A. Tęcza
Kurs grafiki komputerowej
- 3
Dla ośmioosobowej grupy architektów biorącej udział w projekcie "Powiat Kolbuszowski stawia na kształcenie zawodowe" wakacje rozpoczęły się bardzo pracowicie. Uczniowie przez tydzień zdobywali wiedzę z zakresu wykorzystania oprogramowania służącego do tworzenia i edycji grafiki komputerowej. Wśród zagadnień, które zaprezentował młodzieży na kursie wykładowca Uniwersytetu Rzeszowskiego dr inż. Krystian Tuczyński - znalazły się m.in. podstawy obsługi Photoshopa, oprogramowania Adobe Ilustrator oraz Adobe Indesign.
Szczegółowy program szkolenia:
1. Adobe Photoshop (grafika rastrowa)
a) Praca w programie do obróbki plików rastrowych
b) Podstawy obsługi programu
c) Skanowanie, retusz, korekcja barwna
d) Praca na warstwach: szparowanie, wymiana tła,
e) Montaż elektroniczny2. Adobe Illustrator (grafika wektorowa)
a) Podstawy obsługi programu–krzywe Beziere’a
b) Przekształcanie obiektów wektorowych
c) Konstruowanie znaków graficznych
d) Małe formy poligraficzne: wizytówka, papier firmowy, ulotka3. Adobe InDesign (skład komputerowy)
a) Edycja, formatowanie, łamanie tekstu
b) Łączenie tekstu z grafikąTematyka realizowana na szkoleniu cieszyła się dużym zainteresowaniem. Obecnie w ramach kontynuacji projektu uczniowie przebywają na płatnym stażu wakacyjnym. To bardzo dobrze wykorzystany czas, ponieważ wrócą do szkoły bogatsi nie tylko o wiedzę :)
Autorzy: K.Tuczyński, I.Pogoda
Ogłoszenie
Werynia, 16.06.2023 r.
Ogłoszenie dotyczące sprzedaży składników rzeczowych majątku ruchomego
Dyrektor Zespołu Szkół Agrotechniczno-Ekonomicznych w Weryni działając na podstawie uchwały Zarządu Powiatu w Kolbuszowej nr 238/1302/2023 z dnia 24 maja 2023 roku zaprasza do pisemnego składania ofert na zakup składników rzeczowych majątku ruchomego.
Oferta sprzedaży dotyczy:
- Przyczepa D 47 A ; Autosan; rok produkcji 1978 - zarejestrowana, ubezpieczona, brak przeglądu technicznego. Cena wywoławcza: 10 000,00 zł brutto.
- Samochód używany PUNTO, rok produkcji 2004, kolor niebieski zarejestrowany, ubezpieczony, brak przeglądu, samochód przystosowany do prowadzenia nauki jazdy, pojemność - 1,2, LPG+benzyna. Cena wywoławcza : 3 000,00 zł brutto.
- Tokarka 1J61/8 nr fab 28018 uniwersalna. Cena wywoławcza: 9 000,00 zł brutto.
Pisemna oferta powinna zawierać:
- Imię i nazwisko (nazwa) oferenta oraz adres - numer telefon do kontaktu.
- Datę sporządzenia oferty. Oferowaną cenę zakupu składnika/składników rzeczowych majątku będących przedmiotem postępowania przetargowego - nie niższą od ceny wywoławczej.
Istnieje możliwość dokonania oględzin przedmiotu sprzedaży na terenie ZSA-E w Weryni.
Oferty prosimy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem “dotyczy sprzedaży składników rzeczowych majątku ruchomego” w sekretariacie szkoły do 21.07.2023 r. Kupujący zobowiązany będzie do zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt załadunku i transportu.
Wynik postępowania zostanie podany do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy informacyjnej oraz umieszczenie na stronie internetowej szkoły.
Komisja wybiera oferenta, który zaoferuje najwyższą cenę, a w razie ustalenia, że kilku oferentów zaoferowało taką samą cenę Komisja postanawia o kontynuowaniu postępowania w formie aukcji ustnej między tymi oferentami i wybiera oferenta, który zaoferował najwyższą cenę. Wysokość postąpienia – 100,00 zł.
Szczegółowe informacje są udzielane pod numerem telefonu 17 227 14 41 lub w sekretariacie szkoły.
Zakończenie roku szkolnego
- 164
Lista zakwalifikowanych do projektu Erasmus+
Wiosenne przetwory na odporność
- 88
Realizując działania projektu pt. ‘MP Health Direct’, czyli ,,Kierunek na zdrowie fizyczne i psychiczne’’ uczniowie z klasy pierwszej i drugiej Technikum w zawodzie technik żywienia i usług gastronomicznych w trakcie zajęć praktycznych uczyli się wykonywać przetwory. Pojawiły się one w postaci kiszonych ogórków, syropów z ziół –np. mięty, z dzikich surowców pozyskanych z krzewów – np. z kwiatów czarnego bzu i dzikiej róży. Nie mogło zabraknąć także lemoniady różanej oraz naparu z liści czarnej porzeczki.
Są to naturalne produkty o szerokim spektrum zdrowotnych właściwości, które wpływają budująco na organizm człowieka. Spożywane w syropie stanowią źródło składników odżywczych i przeciwutleniaczy.
Oto najważniejsze korzyści zdrowotne wynikające ze spożywania tych naturalnych produktów:
- Kwiaty czarnego bzu są bogate we flawonoidy takie jak kwercetyna i rutyna, które posiadają działanie przeciwzapalne i przeciwutleniające. Kwercetyna jest również znana ze swojej zdolności do wzmacniania układu immunologicznego i redukowania objawów alergii. Spożywanie syropu z kwiatów czarnego bzu może pomóc wzmocnić odporność organizmu, zwłaszcza w okresach wzmożonej zachorowalności na różnego rodzaju infekcje.
- Płatki dzikiej róży są bogate w witaminę C, która jest silnym przeciwutleniaczem
i odgrywa istotną rolę w utrzymaniu zdrowia układu odpornościowego. Spożywanie syropu z płatków dzikiej róży może wspomagać walkę z infekcjami, wzmacniać organizm i przyspieszać procesy gojenia się ran. Dodatkowo, witamina C jest również korzystna dla skóry, bo wzmacnia jej elastyczność i powoduje produkcję kolagenu.
- Ogórki kiszone są doskonałym źródłem probiotyków, które są korzystne dla zdrowia układu pokarmowego. Probiotyki pomagają w utrzymaniu zdrowej flory bakteryjnej jelit, co przekłada się na lepsze trawienie i wchłanianie składników odżywczych. Spożywanie ogórków kiszonych, jak i powstałego płynu może wspomagać równowagę bakteryjną w jelitach, wzmacniając układ odpornościowy i poprawiając ogólny stan zdrowia.
- Liście czarnej porzeczki są źródłem polifenoli, takich jak antocyjany, które mają działanie przeciwzapalne i antyoksydacyjne. Napar z tych liści może wspomagać układ odpornościowy, działać przeciwbakteryjnie i przeciwwirusowo, a także być korzystny dla układu sercowo-naczyniowego.
- Mięta madziałanie kojące na układ trawienny i może pomagać w łagodzeniu dolegliwości żołądkowych, takich jak niestrawność i wzdęcia. Może również działać odświeżająco na oddech.
Syrop z kwiatów czarnego bzu, płatków dzikiej róży i ogórków kiszonych jest cennym źródłem składników odżywczych i przeciwutleniaczy. Ich regularne spożywanie może przyczynić się do wzmocnienia układu immunologicznego, walki z infekcjami, poprawy trawienia!
Działanie to było możliwe dzięki realizacji projektu MP Health Direct na zasadach Programu Erasmus+ sektor Edukacja szkolna - akcja KA220 ima na celu przekazać szerszemu gronu zainteresowanych w jaki sposób naturalnie możemy wspierać odporność organizmu. Zwłaszcza, że przed nami sezon na zbiór ziół i kiszenie różnych warzyw.
Upowszechnianie projektu odbywało się po odbytej mobilności w Rumunii w formie prezentacji oraz przez wykonywanie ćwiczeń sportowych w trakcie Dnia Sportu w działaniachpromujących naszą szkołę w trakcieDni Otwartych podczas warsztatów dla młodzieży.Opowiadamy i pokazujemy wszystko również w środowisku lokalnym, chociażbyw trakcie Kamiliady 2023 oraz w mediach społecznościowych.
Nasze przetwory powstawały w trakcie kilku zajęć praktycznych. W ostatni dzień szkoły nasze ogórki po prawie 3 tygodniach kiszenia smakują wyśmienicie!
Nasi uczniowie polecają syropy i domowe kiszone ogórki,które wspomagają odporność oraz pozytywnie działają na organizm człowieka :
- Domowe kiszone ogórki:
Składniki:
- 2 kg małych ogórków gruntowych
- 2 małe główki czosnku
- duży pęczek kopru z baldachami
- kawałek korzenia chrzanu oraz liście - 10 cm
- 2 litry wrzątku
- 4 płaskie łyżki soli kamiennej
- można też dać: liście chrzanu, zielone liście dębu oraz liście czarnej porzeczki, winorośli lub wiśni
Zagotuj dwa litry wody i wsyp do niej cztery łyżki soli kamiennej do przetworów. Mieszaj wodę, aż sól się w niej rozpuści. Do słoików na zimę polecam sól kamienną.
Gorącą wodą z solą lub zimną wypełnij wszystkie słoiki. Lekko wstrząśnij słoikiem, by woda spenetrowała wszystkie bąbelki powietrza wewnątrz słoików. Zalewa powinna przykryć ogórki w całości. Wychodzi 500 ml zalewy na każdy słoik o pojemności 1000 ml.
Słoiki zakręć mocno i odstaw na trzy dni do pomieszczenia, w którym będzie około 20 stopni. Po tym czasie przenieś je do spiżarki lub piwniczki. Ogórki ukiszą się po około dwóch tygodniach, a maksymalnie po 20 dniach.
- Syrop z kwiatów dzikiej róży:
Składniki:
- 2 szklanki płatków dzikiej róży
- 1 szklanka cukru
- 0,5 litra wody
- 1 cytryna
Sposób przygotowania:
Płatki róży oczyszczamy strumieniem zimnej wody i wrzucamy do garnka, dodajemy cukier, całość zalewamy zimną wodą. Wstawiamy na średni ogień i gotujemy do czasu, aż cukier się rozpuści, a woda zacznie wrzeć. Następnie zmniejszamy ogień i wlewamy sok z 1 cytryny. Mieszamy i odstawiamy do ostygnięcia. Gotowy syrop przecedzamy przez sito z małym oczkiem lub przez gazę, żeby jak najdokładniej przefiltrować.
Porady
Możemy przelać do słoiczków i pasteryzować lub trzymać przez krótki czas w lodówce. Jeżeli chcemy jeszcze większą kondensację syropu możemy użyć połowę wody. Do czego używam syrop? Jako polewę do lodów, jako dodatek do herbaty, można łączyć z wodą, cytrusami i robić pyszną lemoniadę.
3. Napar z liści czarnej porzeczki:
- 5 liści czarnej porzeczki
- 200 ml wrzącej wody
Kilka świeżych listków lub łyżkę suszonych zalewamy szklanką wrzątku. Zaparzamy pod przykryciem przez ok. 10 minut. Pije się 2 razy dziennie przy infekcjach dróg moczowych, bólach reumatycznych, dolegliwościach żylnych i tętniczych.23.06.2023 r.
Autor: Agnieszka Biestek
Ogłoszenie
Wakacyjne życzenia
Życzenia
Wiosenne zmagania architektury z techniką
W naszym Zespole Szkół uczniowie architektury krajobrazu wykonali w tym roku gigantyczną pracę zagospodarowując i uporządkowując tereny wokół szkoły. Pozostawią po sobie coś, co będzie służyło innym przez długie lata, a przede wszystkim ich praca służy poprawie estetyki terenów wokół budynków szkolnych.
Tak naprawdę teren zewnętrzny naszej szkoły jest pewnego rodzaju parkiem, który dzięki włożonej pracy będzie coraz piękniejszy i do którego będzie można przyjść również na wakacjach , czy też po zakończeniu szkoły. Większość wykonywanych prac to były prace ręczne z użyciem prostego sprzętu, ale uczniowie uczą się też obsługi i eksploatacji ciągnika, który może być wykorzystany nie tylko do transportu ale również do prac uprawowych oraz do łączenia z różnego rodzaju sprzętem.
Uczniowie klasy 4 technikum architektury krajobrazu zakończyli właśnie naukę pracy i jazdy ciągnikiem rolniczym. Umiejętności jakich mogli nabyć podczas tej nauki pozwolą im łatwiej zdobyć prawo jazdy na samochód, bardziej precyzyjnie i bezpiecznie pozwolą wykonywać manewry na drodze i w terenie.
Autor: B. Krzysztofiński
Ekonomiczni kelnerzy
18 czerwca w niedzielne popołudnie nasi pracowici uczniowie mieli możliwość obsługiwać uroczysty obiad z okazji obchodów jubileuszowych w Szkole Podstawowej w Cmolasie. Zapewne każdy z nas wie, że obiad smakuje lepiej jeśli jest estetycznie zaserwowany i nie trzeba długo oczekiwać na podanie ciepłej potrawy. Uczniowie z ZSA-E w Weryni w oryginalnym składzie stanęli na wysokości zadania. Sprawnie matematycznie i ekonomicznie "ogarnęli" rewiry kelnerskie i we wzorcowym tempie pracy obsługiwali wszystkich gości. Pionierami kelnerstwa byli tym razem nie tylko kucharze i technicy żywienia, ale również uczniowie z zawodu technik ekonomista. Trzeba przyznać, że nasza młodzież żadnej pracy się nie boi. Ekonomiści potrafią dobrze kelnerować, a kucharze i żywieniowcy sprawnie liczyć. Cała grupa mogła ćwiczyć i poszerzać nowe umiejętności zawodowe, a obsługiwani goście delektować się precyzyjnie podanym posiłkiem.
Autor: Monika Chrząstek
Architekci badają świat drzew w szkolnym ogrodzie
- 1
Umiejętność wykonywania inwentaryzacji dendrologicznej jest niezwykle ważna dla technika architektury krajobrazu ponieważ dostarcza istotnych informacji na temat drzew i roślinności obecnej na danym obszarze. Dzięki zgromadzonym danym można podejmować świadome decyzje dotyczące konserwacji, pielęgnacji, sadzenia nowych drzew czy usuwania tych, które stanowią zagrożenie. Uczniowie klasy 3 w zawodzie technik architektury krajobrazu mieli możliwość wykonania inwentaryzacji dendrologicznej drzewostanu naszego szkolnego ogrodu. Trzeba przyznać, że było co mierzyć i analizować J Dzięki takim zajęciom uczniowie uczą się zawodu w praktyce oraz rozwijają umiejętności obserwacji, pomiarów i dokumentacji.
Autor: I. Piłat
Wspomnienia kucharza
Swoją przygodę w ZSA-E w Weryni rozpocząłem w 2020 r. w Szkole Branżowej I stopnia w zawodzie: kucharz. Wybranie tej szkoły i kierunku było doskonałą decyzją. Polubiłem swój zawód, a przy okazji poznałem i zaprzyjaźniłem się ze wspaniałymi osobami. Dzięki uczestnictwu w projektach i kursach m.in.: barista, barman oraz cukiernik, a także szkoleniom organizowanych przez nauczycieli zdobyłem większe doświadczenie i poszerzyłem kompetencje zawodowe.
Przez pewnien czas śpiewałem w szkolnym zespole muzycznym "Concordia” - co będę mile wspominać.Autor: Jakub Baran
Upowszechnianie mobilnosci w Portugalii
- 44
W połowie czerwca oraz podczas dni otwartych i warsztatów, które często odbywają się w naszej szkole odbyło się upowszechnianie mobilności w Portugalii, która była możliwa dzięki funduszom Erasmus+. W ramach tych imprez zostały zaprezentowane umiejętności, które uczniowie nabyli podczas realizacji projektu Food Redefined. Uczestnicy wyjazdu do Bombarral zaprezentowali zgromadzonej publiczności realizowane zadania. Uczniowie omówili potrawy jakie wspólnie przygotowywali z uczniami z Portugalii, Chorwacji i Francji, opowiedzieli swoje wspomnienia z wycieczek oraz przedstawili przygotowaną prezentację oraz film. Podczas tego spotkania odbyła się degustacja przygotowanych przez uczniów potraw i napojów charakterystycznych dla kuchni Portugalii a także potraw kuchni zero waste.
Autor: A. Tęcza
Wspomnienia z Portugalii
Kinga Stępień
Gdy przyleciałam do Portugalii przywitała mnie ciepła pogoda, która od razu mi się spodobała. Przez cały tydzień zwiedzaliśmy różne miejscowości i miasteczka, które bardzo mi się podobały ponieważ poznawałam różne kultury, smaki i miejsca, których wcześniej nie widziałam, nawet na zdjęciach. Ten wyjazd na pewno będę wspominać do końca życia.
Gabriela Cisło
W wyjeździe do Portugalii najbardziej podobała mi się wycieczka do Lizbony oraz warsztaty barmańskie, podczas których zyskałam wiele przydatnej wiedzy oraz podszkoliłam swój angielski. Dodatkowo, dzięki wyjazdowi zyskałam doświadczenie i praktykę, które z pewnością wykorzystam w przyszłości. Poznałam też wiele wspaniałych osób i mam wspomnienia, których nigdy nie zapomnę.
Amelia Ozga
Podczas mojej podróży do Portugalii najbardziej podobały mi się wycieczki, zwłaszcza do Lizbony i kolacja nad Oceanem Atlantyckim. Interakcje z rówieśnikami z innych krajów pozwoliły mi poprawić mój angielski. Udział w warsztatach barmańskich pozwolił mi zdobyć doświadczenie, które wykorzystam w przyszłości. Wiele się nauczyłem z tego wyjazdu i bardzo miło go wspominam.
Marcelina Kopeć
Podczas mojej podróży do Portugalii najbardziej podobał mi się wyjazd do Lizbony jak i również spędzony czas na kolacji z widokiem na Ocean Atlantycki. Oprócz tego poznałam wielu miłych, rzetelnych osób z Portugalii. Zawarłam również nowe znajomości z uczniami z Chorwacji i Francji. Dzięki tym znajomościom przełamałam swoje bariery językowe i nabrałam przez to więcej pewności siebie. Podobał mi się też dzień, w którym miałam przyjemność przyrządzać potrawy z uczniami z Portugalii. Podczas gotowania z nimi nabyłam nowe umiejętności związane z gastronomią. Ten wyjazd nauczył mnie czegoś nowego i będę go zawsze dobrze wspominać.
Roksana Czachor
Portugalia to kraj o niezwykłym uroku, gdzie każdy krok odkrywa nowe piękno i fascynującą historię. Dzięki tej podróży w końcu przełamałam moją barierę językową i udało mi się nawiązać nowe znajomości z osobami z innych krajów, co dodało mi swobody w komunikacji i pozwoliło mi poznać nowe słownictwo. Zaczynając od stolicy kraju, Lizbony, nie sposób nie zakochać się w jej malowniczych uliczkach, pięknych tarasach i przyjaznych ludziach. Ceramiczne kafelki, które ozdabiają budynki, sprawiły, że czułam się jakby czas się zatrzymał i nie trudno było o zapatrzenie się na tą sztukę. Obidos to malownicza miejscowość w Portugalii, która urzekła mnie swoim urokiem. Już przy pierwszym kroku do miasta zostałam oczarowana widokiem murów obronnych, które otaczają całe Obidos. To wspaniałe zabytkowe mury stanowią nie tylko historyczne znaczenie, ale także dają wspaniałe panoramiczne widoki na całe miasto. Wąskie brukowane uliczki, tradycyjne domy pokryte białym tynkiem i kolorowe kwiaty przy oknach tworzą romantyczną atmosferę. Przechadzka po tych uliczkach sprawiała ogromną przyjemność, odkrywając małe sklepiki z rękodziełem, galerie sztuki i urocze kawiarnie. Podczas mojego pobytu w Portugalii, nie tylko odkryłam niezwykłe piękno kraju, ale również poznałam wyjątkową portugalską kuchnię, która zaskoczyła mnie swoją różnorodnością. Spróbowałam owoców morza, do których zawsze byłam sceptycznie nastawiona, a ku mojemu zdziwieniu były naprawdę smaczne. Wyjazd do Portugalii był naprawdę niesamowity i z pewnością powtórzę go w przyszłości.
Oskar Kaczor
28 Maja wyjechaliśmy z Kolbuszowej do Warszawy na lotnisko Chopina i tak to wszystko się zaczęło. Był to mój pierwszy lot, który na pewno będę wspominał bardzo dobrze. Portugalia bardzo mi się spodobała, architektura miast, rzeka Tag, Ocean Atlantycki i wiele więcej ciekawych miejsc. Najbardziej spodobała mi się Lizbona gdy siedzieliśmy i odpoczywaliśmy przy rzece Tag lub gdy spacerowaliśmy po ulicach gdzie obok nas jeździły charakterystyczne żółte tramwaje. Ale także Óbidos było cudowne, miało piękną architekturę, sklepy pamiątkowe, roślinność, restauracje oraz utwory grane przez lokalnych muzyków. Było to niesamowite przeżycie, jedyne do czego można się przyczepić to długość podroży. Mimo to bardzo chce tam wrócić, do tego co wymieniłem i do ludzi z tamtej szkoły, których poznałem. Dlatego gdy tylko będzie okazja na powrót, bez zastanawiania wracam!
Karolina Sikora
Podczas mojej podróży do Portugalii najbardziej podobały mi się wycieczki do Lizbony , zwiedzanie zamku w Òbidos i kolacja nad Oceanem Antlantyckim. Integracja z rówieśnikami z innych krajów pomogły mi poprawić moja pewność siebie w używaniu języka angielskiego, a także poznać dużo fajnych osób i nabyć nowe przyjaźnie. Biorąc udział w warsztatach zero waste nauczyłam się nowych umiejętności w gotowaniu, zdobyłam nowa wiedzę, która wykorzystam w przyszłości. Ten wyjazd był bardzo udany, dużo się z niego nauczyłam i miło wspominam ten czas z tego pobytu
Jessica Pyra
Bardzo mi się podobała podróż do Portugalii, dzięki projektowi Erasmus+. Dostarczyła mi ona nowych możliwości i dodatkowych umiejętności gastronomicznych. W czasie wyjazdu poznałam wiele zagadnień dotyczących gastronomii, a także spróbowałam nowych potraw z tamtego regionu. Razem z grupą przygotowywaliśmy bezalkoholowe napoje i potrawy zero waste, a na pożegnalnej kolacji każdy miał także okazję spróbować przystawek i dań z tamtego regionu (szynka dojrzewająca z melonem, pieczywo, oliwki i sosy regionalne, małże z wieprzowiną i ziemniakami oraz mątwy z ośmiorniczkami). Ta podróż podobała mi się również ze względu na to, że mogłam po raz pierwszy w życiu podziwiać tak piękne widoki, zabytki i kulturę miasta, a także zaczerpnęłam przy tym nowych znajomości i dokształciłam się w języku angielskim.
Ogłoszenie o sprzedaży
Ogłoszenie dotyczące sprzedaży składników rzeczowych majątku ruchomego
Dyrektor Zespołu Szkół Agrotechniczno-Ekonomicznych w Weryni działając na podstawie uchwały Zarządu Powiatu w Kolbuszowej nr 238/1302/2023 z dnia 24 maja 2023 roku zaprasza do pisemnego składania ofert na zakup składników rzeczowych majątku ruchomego.
Oferta sprzedaży dotyczy:
1. Przyczepa D 47 A ; Autosan; rok produkcji 1978 - zarejestrowana, ubezpieczona, brak przeglądu technicznego. Cena wywoławcza: 11 000,00 zł brutto.
2. Samochód używany PUNTO, rok produkcji 2004, kolor niebieski zarejestrowany, ubezpieczony, brak przeglądu, samochód przystosowany do prowadzenia nauki jazdy, pojemność - 1,2, LPG+benzyna. Cena wywoławcza : 4 000,00 zł brutto.
3. Tokarka 1J61/8 nr fab 28018 uniwersalna. Cena wywoławcza: 10 000,00 zł brutto.
Pisemna oferta powinna zawierać:
1. Imię i nazwisko (nazwa) oferenta oraz adres - numer telefon do kontaktu.
2. Datę sporządzenia oferty. Oferowaną cenę zakupu składnika/składników rzeczowych majątku będących przedmiotem postępowania przetargowego - nie niższą od ceny wywoławczej.
Istnieje możliwość dokonania oględzin przedmiotu sprzedaży na terenie ZSA-E w Weryni.
Oferty prosimy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem “dotyczy sprzedaży składników rzeczowych majątku ruchomego” w sekretariacie szkoły do 30.06.2023 r. Kupujący zobowiązany będzie do zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt załadunku i transportu.
Wynik postępowania zostanie podany do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie na tablicy informacyjnej oraz umieszczenie na stronie internetowej szkoły.
Komisja wybiera oferenta, który zaoferuje najwyższą cenę, a w razie ustalenia, że kilku oferentów zaoferowało taką samą cenę Komisja postanawia o kontynuowaniu postępowania w formie aukcji ustnej między tymi oferentami i wybiera oferenta, który zaoferował najwyższą cenę. Wysokość postąpienia – 100,00 zł.
Szczegółowe informacje są udzielane pod numerem telefonu 17 227 14 41 lub w sekretariacie szkoły.Werynia, 16.06.2023 r.
Aktualności